zamówienie na:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strzygi gmina Chodecz

zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Chodecz
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej 60000 Euro
termin składania ofert: 23 marca 2009  10:00
wynik postępowania: Numer sprawy: 341/01/09 Chodecz, 2009-03-24 ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE) O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 341/01/09. Nazwa zadania: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strzygi gmina Chodecz 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót drogowych Spółka z o.o. Nowa Wieś ul. Jana Pawła II nr 7 87-853 Kruszyn Uzasadnienie wyboru: Jedyna oferta nie podlegająca odrzuceniu Wybrany wykonawca obowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2009-03-31. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 PZP oraz Kodeks Cywilny W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty --------------------------------------------------------------------------- Lp.: 1 Nazwa wykonawcy: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o Adres Wykonawcy: Nowa Wieś ul. Jana Pawła II Nr 7 87-853 Kruszyn Cena oferty brutto: 195 153,15 PLN Liczba pkt. w kryterium cena: 300 Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone żadne oferty. 3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy. Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - dział VI "Środki ochrony prawnej". Wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do zamawiającego Protest wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.  




Numer sprawy
341/01/09
Chodecz 2009.02.23

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 341/01/09
Nazwa zadania: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Strzygi gmina Chodecz

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Urząd Miasta i Gminy Chodecz zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Chodecz
Ulica; Kaliska 2
Kod: 87-860 Miejscowość: Chodecz
Strona www: bip.chodecz.pl
E-mail :inwestycje @ chodecz.pl
Godziny urzędowania: 7 -15

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www bip.chodecz.pl
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
Urząd Miasta i Gminy w Chodczu ul. Kaliska 2 87-860 Chodecz . Cena specyfikacji – 100,00 zł.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
-długość drogi -930 mb
-szerokość jezdni – 3,7 mb
-szerokość korony drogi – 5,0 mb
-szerokość poboczy – 0,75 i 1.25 mb
-konstrukcja nawierzchni:
Powierzchniowe podwójne utrwalenie nawierzchni polegające na rozłożeniu grysu kamiennego
5 -8 mm,warstwy emulsji asfaltowej szybkorozpadowej, niemodyfikpowanej, grysu kamiennego
8 – 11 mm,emulsji asfaltowej szybkorozpadowej

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
Wspólny Słownik Zamówień: 45233123-7 -Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:
17.08.2009r

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.1 O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa
zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień
publicznych.

3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.

VIII. Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości 10 000,00 złotych,słownie:
dziesięć tysięcy złotych

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium: Cena Waga : 100

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009.03.23 godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy Chodecz
ul. Kaliska 2
87-860 Chodecz
Pokój nr 2

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009.03.23 o godz. 10:00
w siedzibie zamawiającego
Urząd Miasta i Gminy Chodecz
ul. Kaliska 2
87-860 Chodecz
Pokój nr 10

XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni, tj. do dnia 2009.05.23

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP pod numerem ogłoszenia 43821-2009 w dniu 02.03.2009

Dokumentacja (439kB) zip

metryczka


Opublikował: Piotr Lepka (2 marca 2009, 14:22:14)

Ostatnia zmiana: Piotr Lepka (25 marca 2009, 10:47:23)
Zmieniono: dodanie roztrzygnięcia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 4270