zamówienie na:

Zakup i dostawa 1000 ton żużlu paleniskowego przeznaczonego na bieżące remonty dróg gminnych

zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Chodecz
tryb zamówienia: Poniżej 14 000 EURO
nr sprawy:
wartość: poniżej 14000 EURO
termin składania ofert: 15 lutego 2008
przyczyna unieważnienia: wpłynęła jedna oferta o wartości przewyższającej oczekiwania. 




Zaproszenie do składania ofert dotyczących zamówienia
 
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163, Nr 170, poz. 1217, Nr 227, poz. 1658, Dz. U. z 2007 r. Nr 64, poz. 427, Nr 82, poz. 560) określonego w art. 4 pkt. 8.
 
W związku z planowanym zakupem Urząd Miasta i Gminy Chodecz prosi o przedstawienie oferty cenowej w następującym zakresie:
 
1. Przedmiot zamówienia:
 
Przedmiotem niniejszego postępowania jest Zakup i dostawa 1000 ton żużlu paleniskowego przeznaczonego na bieżące remonty dróg gminnych.
a)     Dostawy żużla będą się odbywały wg. harmonogramu ustalonego z wyłonionym dostawcą.
b)     Harmonogram dostaw będzie uzależniony od warunków atmosferycznych.
 
2.  Wspólny Słownik Zamówień: 27190000-3
 
3.  Termin wykonania zamówienia:
 
  Planowany okres realizacji zamówienia: od 03.03.2008r. do 31.03.2008r. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych okres realizacji może ulec zmianie.
 
4.     Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia. 
 
5.     Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
 
6.     Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn
 
7.     Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
cena – 100%  
 
8.    Miejsce i termin składania ofert:
 
Oferty należy składać do dnia: 2008-02-15 do godz. 10 w siedzibie zamawiającego:
 
87-860 Chodecz ul. Kaliska 2
Pokój nr 2
 
Oferty można również przesłać do Zamawiającego na następujący nr faksu 054 284 80 70 lub pocztą elektroniczną na adres urzad@chodecz.pl
Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.chodecz.pl 
 
 9.    Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest:
 
stanowisko            inspektor
imię i nazwisko      Eugeniusz Nowakowski     
tel.                       (054) 284 80 70  
tel. kom.               0 600 494 267         
fax.                      (054) 284 80 70      
w terminach           godz. pomiędzy 8:00 – 15:00        

Roztrzygnięcie
Roztrzygnięcie

metryczka


Opublikował: Robert Drzewiecki (30 stycznia 2008, 08:09:09)

Ostatnia zmiana: Robert Drzewiecki (21 lipca 2008, 10:01:18)
Zmieniono: przywracanie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3172