Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2008 |
zamówienie na: |
Zakup i dostawa 1000 ton żużlu paleniskowego przeznaczonego na bieżące remonty dróg gminnych |
zamawiający: | Urząd Miasta i Gminy Chodecz |
tryb zamówienia: | Poniżej 14 000 EURO |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej 14000 EURO |
termin składania ofert: | 15 lutego 2008 |
przyczyna unieważnienia: | wpłynęła jedna oferta o wartości przewyższającej oczekiwania. |
Zaproszenie do składania ofert dotyczących zamówienia
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163, Nr 170, poz. 1217, Nr 227, poz. 1658, Dz. U. z 2007 r. Nr 64, poz. 427, Nr 82, poz. 560) określonego w art. 4 pkt. 8.
W związku z planowanym zakupem Urząd Miasta i Gminy Chodecz prosi o przedstawienie oferty cenowej w następującym zakresie:
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest Zakup i dostawa 1000 ton żużlu paleniskowego przeznaczonego na bieżące remonty dróg gminnych.
a) Dostawy żużla będą się odbywały wg. harmonogramu ustalonego z wyłonionym dostawcą.
b) Harmonogram dostaw będzie uzależniony od warunków atmosferycznych.
2. Wspólny Słownik Zamówień: 27190000-3
3. Termin wykonania zamówienia:
Planowany okres realizacji zamówienia: od 03.03.2008r. do 31.03.2008r. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych okres realizacji może ulec zmianie.
4. Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie niniejszego zamówienia.
5. Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyn
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
cena – 100%
8. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-02-15 do godz. 10 w siedzibie zamawiającego:
87-860 Chodecz ul. Kaliska 2
Pokój nr 2
Oferty można również przesłać do Zamawiającego na następujący nr faksu 054 284 80 70 lub pocztą elektroniczną na adres urzad@chodecz.pl
Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.chodecz.pl
9. Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest:
stanowisko inspektor
imię i nazwisko Eugeniusz Nowakowski
tel. (054) 284 80 70
tel. kom. 0 600 494 267
fax. (054) 284 80 70
w terminach godz. pomiędzy 8:00 – 15:00
Roztrzygnięcie
metryczka
Opublikował: Robert Drzewiecki (30 stycznia 2008, 08:09:09)
Ostatnia zmiana: Robert Drzewiecki (21 lipca 2008, 10:01:18)
Zmieniono: przywracanie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3172