zamówienie na:

PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ STRZYŻKI - MSTOWO GMINA CHODECZ

zamawiający: Miasto i Gmina Chodecz
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 60.000 euro
termin składania ofert: 12 lutego 2007  10:00
wynik postępowania: Została wybrana oferta Firmy Inżynieryjno-Drogowej \"DROGTOM\" Sp. z o.o. 




Specyfikacja (1546kB) zip
Dokumentacja (242kB) word
Informacja (24kB) word

341/01/07
Chodecz, 2007-01-05


                                       OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na PRZEBUDOWĘ DROGI GMINNEJ STRZYŻKI - MSTOWO GMINA CHODECZ na potrzeby Miasta i Gminy Chodecz. Nr sprawy: 341/01/07.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Pzp Miasto i Gmina Chodecz zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Miasto i Gmina Chodecz
Ulica Kaliska 2
87-860 Chodecz
Strona - www.bip.chodecz.pl
E-mail - inwestycjechodecz@op.pl
Godziny urzędowania - pn., śr., czw., pt. - 7/15 - 15/15
                                      wt.- 8/00 - 16/00

2) Określenie trybu zamówienia:
 Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro.

3)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych    
     warunków zamówienia: www.bip.chodecz.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:
w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem Poczty Polskiej za pobraniem kosztów przesyłki.
 
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji
o możliwości składania ofert częściowych:
Przebudowa drogi gminnej Strzyżki - Mstowo  gmina Chodecz o długości 930 m.
Parametry techniczne drogi  :
- klasa drogi - VII
- szerokość jezdni - 3,50 m
- szerokość utwardzonych poboczy - 2 x 1,25 m
- długość drogi 930,00 m
- łączna powierzchnia drogi - 3.495,10 m2
- klasa obciążenia drogi KR 2 ( 100 kN/oś )
Nawierzchnia jezdni :
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego średnioziarnista BA grub. 4 cm wg
   PN-5-96025,
-  warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gruboziarnista BA grub. 5 cm wg
    PN-5-96025,
- podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem ( doziarnienie gruntu - 100 % o 
  RM = 5 MPa a gr. 20 cm z dylatacjami pozornymi zabezpieczone geosiatką
  co 6 m ),
- warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm.,
- sprofilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Is . 1,0,
- odwodnienie.
- obsługa geodezyjna robót oraz inwentaryzacją powykonawczą wykonanych robót.
             
 Wspólny Słownik Zamówień:  
 
            CPV – 45100000-8 – Roboty ziemne
            CPV -  45230000-8 – Odwodnienie korpusu drogowego
            CPV -  45233000-9 -  Podbudowa
            CPV – 45233000-9  - Nawierzchnia
            CPV  -  45233280-5 – Oznakowanie pionowe
             
 
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
 
6) Termin wykonania zamówienia:
     30.07.2007 r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania  
     tych warunków:

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  
      ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem
      technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj:
     "wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim    
      rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z
      podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów
      potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez zamówienie
      odpowiadające swoim rodzajem co przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie
      minimum dwóch zadań w zakresie budowy dróg z nawierzchnią z betonu asfaltowego na
      podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem. 
- dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia:
  walcem wibracyjnym, równiarką drogowa, koparką, spycharką, samochodem  
  samowyładowawczym;
 - dysponują pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
    w specjalności drogowej bez ograniczeń; 
1.3  Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
       zamówienia;   tj.:
posiadają środki finansowe albo posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową do kwoty nie niższej niż 500.000.- zł, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000 PLN.
1.4  Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2
       ustawy Prawo zamówień publicznych).
2.  Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
     Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
    "nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa              zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4,
"   nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,
     o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
"   wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,
"   złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
     nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3,
"   nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,
 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
"   niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
"   jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
     o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
"   zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 
"   wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia ,
"   zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić
    na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny,
"   który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się
     na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
"   nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
"   nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.

Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

8) Informacja na temat wadium:
 
1.      Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2.      Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15.000,00 zł,
      słownie: piętnaście  tysięcy złotych.
3.      Wykonawca wnosi wadium:
a)      w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Lubraniec O/Chodecz nr 76 9559 1014 0000 0127 2000 0001,
b)      w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c)      w gwarancjach bankowych,
d)      w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)      w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.), przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
 
4. Oryginał dokumentu wadialnego lub kserokopia przelewu potwierdzającego wniesienie wadium musi być załączone do oferty.
 
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 Nazwa kryterium        Waga  
 
    Cena                       100 %
 
10) miejsce i termin składania ofert:
       w siedzibie zamawiającego :
Urząd Miasta i Gminy Chodecz
Ulica Kaliska 2
87-860 Chodecz
Pokój nr 2
do dnia 2007-02-12 do godz. do godz. 10/00

11)  Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych   
       warunków zamówienia: www.bip.chodecz.pl
         
12) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego :
Urząd Miasta i Gminy Chodecz
Ulica Kaliska 2
87-860 Chodecz
Pokój nr 10
dnia 2007-02-12 o godz. godz. 10/15.
                         
13) termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2007-03-12               
14) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
      N - D
15) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem   
      strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące    
      dynamicznego systemu zakupów
      N - D
 16) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
      elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja
      elektroniczna
      N - D
 ____________________________________
Miasto i Gmina Chodecz                                                                                                                 
                                                                                                                         zatwierdził :   Burmistrz Chodcza Kazimierz Sawiński

Odpowiedzi na pytania (760kB) jpg

Roztrzygnięcie

metryczka


Opublikował: Piotr Lepka (8 stycznia 2007, 14:22:14)

Ostatnia zmiana: Piotr Lepka (21 lutego 2007, 10:15:42)
Zmieniono: Podanie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2672