zamówienie na:

KREDYT BANKOWY KRÓTKOTERMINOWY NA SFINSOWANIE ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZY UDZIALE ŚRODÓW UNIJNYCH ( ZPORR i SPO ) W KWOCIE 1 200 000 PLN

zamawiający: Urząd Miasta i Gminy Chodecz
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro.
nr sprawy:
wartość: 1200000 PLN
termin składania ofert: 7 lipca 2006
wynik postępowania: została wybrana oferta Banku Ochrony Środowiska S.A. 






341/04/06
Chodecz, 2006-06-23


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługa  

nazwa zamówienia:

KREDYT BANKOWY KRÓTKOTERMINOWY NA SFINSOWANIE ZADAŃ REALIZOWANYCH PRZY UDZIALE ŚRODÓW UNIJNYCH ( ZPORR i SPO )  W KWOCIE 1 200 000 PLN

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
MIASTO I GMINA CHODECZ
Ulica Kaliska 2
87-860  Chodecz
bip.chodecz.pl
E-mail : inwestycjechodecz@op.pl
Godziny urzędowania - od 7/15 do 15/15

2) Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro.

3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych   
    warunków zamówienia: www.bip.chodecz.pl
 
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Udzielenie i obsługa kredytu krótkotermnowego na sfinasowanie zadań realizowanych przy udziale środków unijnych ( ZPORR i SPO ) w kwocie 1 200 000 PLN.
Okres kredytowania - od 25.07.2006 r. do 15.12.2006 r.
Termin spłaty odsetek : miesięczny
Oprocentowanie kredytu : oprzeć na stawce referencyjnej WIBOR 3 M na dzień 22.06.2006 r. t.j 4,17 % + marża banku 1 %
Transze kredytu :
 1 - transza - 25.07.2006 r. - 700 000 złotych
 2-  transza - 25.08.2006 r. - 200 000 złotych
 3 - transza - 25.09.2006 r. - 300 000 złotych

Wspólny Słownik Zamówień:   66.13.00.00

                                   Słownictwo główne     
                                                                            Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)   
Główny przedmiot :      66.13.00.00               
Dodatkowe przedmioty                                  


5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
6) Termin wykonania zamówienia:
 od 25.07.2006 r. do 15.12.2006 r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Najniższa wartość - ( odsetki + prowizja )

8) Informacja na temat wadium:
BRAK

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

---------------------------------------------------------------------------
| Nazwa kryterium                                                |Waga    |
---------------------------------------------------------------------------
|CENA                                                            |100     |
---------------------------------------------------------------------------


10) miejsce i termin składania ofert:
 w siedzibie zamawiającego
MIASTO I GMINA CHODECZ
Ulica Kaliska 2
87-860  Chodecz
Pokój nr 2
do dnia 2006-07-07 do godz. 10 : 00

11) miejsce i termin otwarcia ofert:

w siedzibie zamawiającego
MIASTO I GMINA CHODECZ
Ulica Kaliska 2
87-860  Chodecz
Pokój nr 10

dnia 2006-07-07 o godz. 10 : 00.
                         
12) termin związania ofertą
okres 17 dni , tj. do dnia 2006-07-25
                          
13) informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Data zawarcia umowy - 20.07.2006 r

14) informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
N - D
 
13) informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
N - D

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKOW ZAMOWIENIA (231kB) plik

Wynik

metryczka


Opublikował: Piotr Lepka (26 czerwca 2006, 14:20:12)

Ostatnia zmiana: Piotr Lepka (26 lipca 2006, 08:22:35)
Zmieniono: korekta

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2942