Zgłoszenia i wnioski od wyborców niepełnosprawnych


Zgłoszenia i wnioski od wyborców niepełnosprawnych oraz informacje
o przeprowadzanych Wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
zarządzonych na dzień 25 października 2015 r.,
w tym dotyczące udziału w wyborach osób niepełnosprawnych,
będą przyjmowane oraz udzielane informacje w


pokoju Nr 10 i 17 Urzędu Miasta i Gminy w Chodczu ul. Kaliska 2 w godzinach pracy urzędu:

    poniedziałek- piątek : 7:30 – 15:30,


lub telefonicznie pod nr tel. 54 2848070 wew. 20, 54 2848070 wew. 19, nr fax-u 2848070, bądź drogą elektroniczną: adres email: rada@chodecz.pl, usc@chodecz.pl


Chodecz , 23.09.2015 r.      


Wytworzył: A.Kuczmaja (23 września 2015)
Opublikował: Agnieszka Kuczmaja (23 września 2015, 14:37:47)

Ostatnia zmiana: Agnieszka Kuczmaja (23 września 2015, 14:55:08)
Zmieniono: dodano

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 686

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij