PROTOKÓŁ25.08.2021

PROTOKÓŁ

25.08.2021

PROTOKÓŁ
z przeprowadzonych konsultacji społecznych w przedmiocie nadania nazwy ulicy

1. W dniu 06 sierpnia 2021 r. Burmistrz Chodcza podjął Zarządzenie Nr 57/2021 w sprawie przeprowadzenia w dniach 13-20 sierpnia 2021 r. konsultacji  społecznych w przedmiocie nadania  nazwy ulicy - drogi gminnej oznaczonej nr ew. 875 obr. Miasto Chodecz, drogi gminnej oznaczonej nr ew. 825 obr. Miasto Chodecz i części drogi wojewódzkiej nr 269 oznaczonej nr ew. 313 obr. Brzyszewo.
2. Celem konsultacji społecznych było zebranie opinii mieszkańców i właścicieli nieruchomości przyległych do dróg, propozycji nadania im nazwy.
3. Informacja dotycząca konsultacji została umieszczona na stronie  internetowej Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz.
4. Ustalono, że konsultacje będą przeprowadzone w dniach od 13 sierpnia 2021 r. do
20 sierpnia 2021 r. poprzez wypełnienie i złożenie ankiety konsultacyjnej w terminie do dnia 20 sierpnia 2021 r.: w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta i Gminy Chodecz drogą elektroniczną na adres e-mail: urzad@chodecz.pl lub przesłanie wypełnionej ankiety pocztą.

Wyniki konsultacji:
W wyznaczonym terminie do Urzędu Miasta i Gminy Chodecz nie wpłynęła żadna ankieta.


BURMITRZ CHODCZA

Jarosław Grabczyński

metryczka


Wytworzył: J. Matuszewska (25 sierpnia 2021)
Opublikował: Piotr Lepka (25 sierpnia 2021, 15:04:59)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 95