O B W I E S Z C Z E N I E09.12.2020

O B W I E S Z C Z E N I E

09.12.2020

Chodecz, dnia 09.12.2020 r.
ZP.6220.4.2020

Obwieszczenie 
o wszczęciu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia

Na podstawie art. 73 ust. 1, art. 74 ust 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020, poz. 283.) oraz art. 61 § 4  i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020, poz. 256 t.j.)   

zawiadamiam 

że  na wniosek z dnia 30.11.2020 r. (wpływ do Urzędu: 04.12.2020) r. złożony przez firmę Blusolar 14 Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie /adres w aktach sprawy/, którą reprezentuje Pan Adnan Qaraqish /adres w aktach sprawy/ zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn. " Budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 6MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach o nr ew. 41, 42, 7/2, 31, 33 w obr. Mstowo gm. Chodecz".

Zgodnie  z art. 77 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r., poz.283) oraz  §3 ust. 1 pkt. 54 b rozporządzenia  Rady  Ministrów  z  dnia 10 września 2019  r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz.U. z 2019, poz.1839),decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej sprawie wydaje się  po uzgodnieniu z następującymi organami:
Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Bydgoszczy,
Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym we Włocławku,
Dyrektorem Zarządu Zlewni Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie we Włocławku.

W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia, zgodnie z art. 10 §1 Kodeksu postępowania administracyjnego strony postępowania mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz, pokój 17 a,  w godzinach pracy Urzędu. 

Liczba stron postępowania w niniejszej sprawie przekracza 10, wobec powyższego zgodnie z art. 74 ust. 3  ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r. poz. 283.) oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania następuje przez niniejsze obwieszczenie, które podaje się do publicznej wiadomości na okres 14 dni, poprzez umieszczenie na stronie internetowej BIP, tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy Chodecz, ul. Kaliska 2, 87-860 Chodecz oraz na tablicy ogłoszeń w sołectwie Mstowo. 

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

B U  R M I S T R Z 

Jarosław Grabczyński

metryczka


Wytworzył: J. Matuszewska (9 grudnia 2020)
Opublikował: Piotr Lepka (9 grudnia 2020, 13:09:42)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 132